Obchodní podmínky platné od 1. 1. 2023

Název e-shopu: eone.cz
Provozovatel: Eoné kosmetika s.r.o.
Sídlo / kontaktní adresa: Čelakovského 593/5, KRÁSNÁ LÍPA  407 46
IČ: 27321151
DIČ: cz27321151
Zapsaná: Společnost zapsána v OR Krajského soudu v Ústí nad Labem v odd. C, vl. č. 24239
Telefon: 483 100 421
Email: eone@eone.cz
Seznam a čísla provozoven: Čelakovského 593/5, Krásná Lípa ....... 1000974171
                                                   Luběnice 39 ............................................. 1010688588

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, dle svých nejlepších možností, nejpozději ve lhůtě pěti pracovních dnů (bez dnů celozávodní dovolené).

Balíčky zasíláme PPL, GLS, Zásilkovnou nebo je možné si je vyzvednout u nás v Krásné Lípě.

Objednat výrobky v množství větším než obvyklém lze po domluvě.

Objednané zboží předáváme přepravci zpravidla do 2-3 dnů, nejdéle však do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky (bez dnů předem avízované celozávodní dovolené) nebo od data zaplacení v případě platby předem.

Platba předem je možná na účet nebo platební kartou. Po zaplacení již není možno obsah balíčku měnit!

Prosíme zákazníky, aby případnou reklamaci uplatnili písemně. Zde je k dispozici reklamační list ke stažení: reklamační list.


POŠTOVNÉ, DOBÍRKA A SLEVY PRO BĚŽNÉ ZÁKAZNÍKY v České republice

Kosmetiku zasíláme dobírkou nebo po předchozí platbě.

Výše poštovného:

Zásilkovna na pobočku (Z-Point): 100,- Kč vč. DPH.
PPL PARCELSHOP/BOX/ALZABOX: 80,- Kč vč. DPH.

Dodání na adresu:
Zásilkovna – 120,- Kč vč. DPH.
GLS –145,- Kč vč. DPH.
PPL – 110,- Kč vč. DPH.

Při hodnotě objednávky do 1500,- Kč vč. DPH platí zákazník poštovné. Vlastní odběr uhrazené objednávky v Krásné Lípě je zdarma.
Při hodnotě objednávky od 1501,- Kč vč. DPH získáte poštovné na PPL PARCELSHOP/BOX/ALZABOX zdarma.
Při hodnotě objednávky od 3001,- Kč vč. DPH je poštovné PPL pro maloodběratele zdarma.
Při hodnotě objednávky od 3501,- Kč vč. DPH je poštovné PPL pro velkoodběratele zdarma.
Při hodnotě objednávky od 5001,- Kč vč. DPH je poštovné Zásilkovnou na pobočku zdarma, Zásilkovnou na adresu za 10,- Kč a GLS za 35,- Kč.

ZPŮSOB PLATBY

Převodem na účet, kartou, dobírkou (dobírka je možná při zaslání PPL a GLS).
Při platbě předem převodem a kartou: ZDARMA
Doběrečné:
PPL, GLS: 60,- Kč vč. DPH (pro maloobchodní zákazníky)
PPL B2B: 90,-
vč. DPH
GLS B2B: 120,- vč. DPH


POŠTOVNÉ, DOBÍRKA A SLEVY PRO BĚŽNÉ ZÁKAZNÍKY na Slovensku

Kosmetiku zasíláme dobírkou nebo po předchozí platbě.

Při hodnotě objednávky do 3000,- Kč vč. DPH je poštovné:
GLS: 180,- Kč včetně DPH
PPL: 160,- Kč včetně DPH
PPL balíkovo/ALZABOX: 105,- Kč včetně DPH
ZÁSILKOVNA na pobočku: 120,- Kč včetně DPH

Při hodnotě objednávky od 3001,- Kč vč. DPH:
Doprava u PPL balíkovo/ALZABOX ZDARMA. Ostatní možnosti dopravy jsou zpoplatněny.

ZPŮSOB PLATBY
Při platbě předem převodem: ZDARMA

Dobírku na Slovensko standartně nenabízíme. Pokud byste o ni měli zájem, kontaktujte nás na eone@eone.cz.

Máte-li bydliště na Slovensku, ale přejete-li si zaslat výrobky do České republiky, platí pro Vás poštovné jako pro Českou republiku. Žádáme Vás ale, abyste následně neměnili adresu doručení na Slovensko, neboť bychom byli nuceni rozdíl cen požadovat.


SPOLUPRÁCE S VELKOOBCHODNÍKY

Máte-li živnostenský list nebo IČO na odpovídající předmět činnosti (masáže, nákup a prodej, rehabilitace, výuka a kurzy v příbuzné oblasti, porodní asistentky, duly) rádi Vám na požádání obchodní podmínky pro velkoodběratele zašleme. Kontaktujte nás, prosím, na: eone@eone.cz

SKLADOVÁNÍ VÝROBKŮ

Kosmetiku chraňte před přímým slunečním zářením. Pokud některé výrobky zrovna nepoužíváte (Lesní balzám, Imuna, Medvídek apod.), uskladněte je raději na chladnějším místě.


NESPOTŘEBOVANÉ KOSMETICKÉ PŘÍPRAVKY S PROŠLOU EXPIRACÍ

Nespotřebované kosmetické přípravky lze vyhodit do komunálního odpadu.

NESPOTŘEBOVANÉ ÉTERICKÉ OLEJE

Nespotřebované éterické oleje vyhazujte do nebezpečného odpadu, protože i 100% éterické oleje z rostlin legislativa zařadila do chemických látek s různými výstražnými značkami.

Lepším způsobem je jejich použití na absorbery/odpařovače Eoné, nebo je kapeme do vody na umývání podlahy, do směsi se sodou na čištění toalet apod. Zpříjemní nám svou vůní prostor.


PROPAGAČNÍ MATERIÁLY

Katalogy jsou určeny pro konečné zákazníky. V závislosti na odběru a Vašich potřebách je od nás obdržíte zdarma/za uvedenou cenu.
Napište si, prosím, o kolik katalogů máte zájem.

OBALY

Servisní poplatek za zajištění zpětného odběru a využití obalového odpadu, který byl uhrazen na základě smlouvy s EKO-KOM a.s. pod číslem EK-F05070022 je zahrnut v ceně.

Máte-li dotazy volejte 00 420 483 100 421 od 8 do 15 hod., nebo pište na e-mail: eone@eone.cz


PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Viz Ochrana osobních údajů zde.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád je vystaven společností Eoné kosmetika s.r.o., se sídlem Čelakovského 593/5, Krásná Lípa 407 46, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka č. 24239., IČO: 27321151, DIČ: CZ27321151, tel. 483 100 421, email: eone@eone.cz (dále jen „prodávající“).
Reklamační řád se vztahuje na výrobky vyráběné a dodávané prodávajícím zakoupené v e-shopu společnosti.
Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek společnosti a před objednáním zboží je kupující povinen seznámit se s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami prodávajícího před odesláním závazné objednávky.
Reklamační řízení dle tohoto reklamačního řádu se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, a zákonem č. 89/2012 Sb., Občanským zákoníkem, v platném znění, s přihlédnutím k obsahu tohoto reklamačního řádu.

Zákazník může uplatnit reklamaci osobně v místě sídla společnosti nebo zasláním výrobku na uvedenou adresu.

Reklamaci je možno uplatnit současně se zasláním výrobku, kterého se reklamace týká bezprostředně po jeho převzetí. Etiketka s datem spotřeby musí být zachována, jinak není možno oprávněnost reklamace posoudit.
Obaly je možné reklamovat pouze v případě jejich poškození při přepravě. Odběratel je povinen iniciovat sepsání zápisu o škodě přímo na místě s řidičem a nahlásit škodu dodavateli do 48 hodin po zjištění škody. Pro úspěšné vyřízení reklamace poškození zásilky při dopravě je nutné zachovat pro posouzení i přepravní obal zásilky.
V případě rozbitého obalu po pádu výrobku nám poškozený obal, případně jeho fotku zašlete, prosím. Pomůže nám to při jednání s výrobcem obalu ve věci lepší kvality obalů. Předem děkujeme.
Prosíme zákazníky, aby případnou reklamaci uplatnili písemně, zde je k dispozici reklamační list ke stažení: reklamační list.


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (vrácení zboží)

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. U kosmetického produktu se jedná o kontrolu odpovídajícího objemu a bezvadnosti obalu.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. V případě, že kosmetický prostředek kupující otevřel a část odebral, není možné od smlouvy odstoupit. V případě vady výrobku, kterou lze zjistit až po jeho otevření je situace řešena reklamací.

Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu a číslo objednávky, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání zákazníkovi do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději do 7 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním obalu, z výrobků nesmí být odebráno a nesmí jevit známky poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno kupujícím, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu odmítnout možnost odstoupení od smlouvy.

Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný ke stažení zde: reklamační list.

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím. Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Poznámka: Tento odstavec není možné aplikovat na kosmetické prostředky. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. Zákonná práva z vad: Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Výše uvedená práva a povinnosti není možné aplikovat na kosmetické prostředky.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.



Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Formulář ke stažení zde: reklamační list.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do třiceti dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 

Prodávájící má možnost odstoupit od smlouvy v případě, že již není zboží skladem a při zjevných technických chybách systému zobrazování cen.